Svi radije vozimo motocikl/skuter nego peremo, ali ponekad se to ne može zaobići. Ako vam moticikl nije pretjerano prljav, upotrijebite sredstvo za čišćenje svih površina. Pošpricajte motocikl i isperite vodom. Ali recimo da ste toliko dugo odlagali pranje da ste zaboravili koje je boje vaš motocikl originalno imao. U tom slučaju pranje je obavezno, ali rezultati toga će biti vrijedni.

Započnite sa hladnim motorom, parkiranim u sjeni. Sredstva za čišćenje i poliranje najbolje djeluju na hladnim površinama. Isperite motocikl čistom vodom kako biste uklonili nečistoću i olakšali posao sredstvima za čišćenje. Vrtno crijevo s palcem na kraju stvoriti će onoliko pritiska koliko vam je i potrebno, a da ne biste vodu ugurali na mjesta gdje se nebi trebala pojaviti (brtve ležajeva, ispod bočnih obloga, ispod sjedala ...). Prekrivanje kočionih cilindara plastičnim vrečisama pričvrščenim gumenim trakama tijekom cijelog pranja pomaže u izbjegavanju vlage. 

Napunite dvije kante, jednu otopinom za čišćenje, a drugu vodom za ispiranje. Nabavite lanene rukavice te ostavite spužve u kuhinji. Nečistoća koju skupljaju (spužve) ostaje na površini spužve i može se zabiti u boju, stvarajući male ogrebotine. Krpa za pranje drži prljavštinu dalje od vaše boje sve dok je ne isperete u čistoj vodi. 

Započnite od vrha motocikla i krenite prema dolje. Umočite krpu u otopinu za čišćenje, nanesite je na motocikl i isperite je čistom vodom. Ne koristite veliki pritisak, posebno na obojenim površinama. Upotrijebite četkicu ili istrošenu četkicu za zube da biste pristupili teško dostupnim mjestima. Ne dozvolite da krpica postane masna te promijenite vodu kada se zaprlja. Isperite motocikl kako biste uklonili preostalo sredstvo za čišćenje. U redu je koristiti i mlaz vode, sve dok izbjegavate kočnice, čeljusti i karoseriju koja prekriva električne dijelove.

Za konačno ispiranje, uklonite raspršivač te prelijte vodu preko motocikla tako da se slijeva, kako biste spriječili stvaranje mrlja. Osušite motocikl krpom ili ga vozite dok se ne iscijedi višak vode. Nemojte ga pospremiti u garažu vrućeg i mokrog, para koja se izdiže iz vrućih dijelova uzrokuje ili ubrzava koroziju i ostavlja vodene mrlje kada se osuši.

Podmažite lanac !!!