Preuzeto: www.motopuls.com

moto puls

Umjesto dosadašnjeg modela MP3 350, na tržište stiže MP3 400 s bitno snažnijim agregatom i više serijske opreme.

moto mondo

Izvana se to i ne vidi, no novi srednji model u MP3 ponudi bi trebao biti osjetno drugačiji od prethodnika. Glavni razlog tome je novi pogonski agregat, preuzet od Beverlyja 400, koji je dimenzijama i težinom otprilike jednak onom s dosadašnjeg modela 350, ali zato umjesto 330 broji 399 ccm. Kao rezultat toga, MP3 400 ima 35,3 KS pri 7.000 o/min, dok je 350 imao 30,6 KS pri 8.500 o/min. Još veći skok je u području okretnog momenta, jer je umjesto 29 Nm pri 6.250 o/min na raspolaganju 37,7 Nm pri 5.500 o/min.

2021 03 piaggio mp3 500 nero lucido 3 4postdx bianco

Od dosadašnjeg modela je zadržano motociklističko rješenje sa spojkom u uljnoj kupci, što pridosnosi uglađenosti u vožnji, a kao i ostali MP3 modeli, i ovaj ima kontrolu proklizavanja te Continentalov ABS. Tu je i mogućnost zaključavanja ovjesa kod stajanja na mjestu, a u seriji dolazi i MIA sustav za bežično povezivanje mobitela s elektronikom skutera i pločom s instrumentima.

moto mondo
MP3 400 košta 69.990 kn, a dostupan je i u dvije tisuće kuna skupljoj verziji Sport, s crvenim detaljima i crnim umjesto sivim naplatcima. Isti stil ima i MP3 500 Sport Advanced, koji i dalje broji 493 ccm i 44,2 KS pri 7.750 o/min, te važi za prvi benzinski skuter opremljen i hodom unazad, a košta 87.990 kn. S Euro5 normama je usklađen i nešto kompaktniji MP3 300, koji i dalje predstavlja početak ponude s cijenom od 58.900 kn, odnosno 59.900 kn u verziji Sport.

2021 03 piaggio mp3 500 nero lucido 3 4postdx bianco

 

moto mondo