Izvor: www.motopuls.hr

moto puls

BMW je predstavio konačnu verziju električnog skutera CE 04, koji kombinira futuristički dizajn s uporabnim kvalitetama.

Nije to prvi električni skuter iz BMW-a, jer se u prethodnom desetljeću prodavao C-Evolution, no CE 04 bi trebao predstavljati korak naprijed i u dizajnerskom i u tehnološkom smislu. S time da je već na prvi pogled jasno vidljivo kako je riječ o gradskom prometalu, čak i ako su dimenzije i težina bliske kakvom benzinskom maksi skuteru.

Baterije zavidnog kapaciteta od 8,9 kWh smještene su nisko u podnicu, a između njih i stražnjeg kotača je tekućinom hlađen elektromotor. On pri 4.900 o/min daje maksimalnu snagu od 15 KW, odnosno 20 KS, uz vršnu snagu od 43 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 50 km/h za 2,6 sekundi. Nudi se i A1 verzija od 11 kW (15 KS), s kratkotrajno održivom vršnom snagom 31 KS, pri čemu oba modela imaju maksimalnu brzinu od 120 km/h.

P90428624 lowRes bmw ce 04 in the bmw

Okvir je izrađen od čeličnih cijevi, stražnja vilica je jednoruka, a široke gume su montirane na naplatke od 15 cola, koji su pune izvedbe što dodatno pridonosi futurističkom izgledu. Prtljažni prostor se otvara bočno, instrumenti su TFT tehnologije, a skuter je opremljen i jednostavnim elektronskim pomagalima, dok se ona naprednija mogu doplatiti. Deklarirani doseg prema WMTC-u je 130 km, a težina cijelog skutera iznosi pozamašnih 231 kg. No onaj najzanimljiviji podatak, kolika je cijena, još ne znamo, iako s obzirom na kapacitet litijskih baterija nikako ne treba očekivati da će CE 04 biti iole povoljan.

Više o ovom novitetu doznajte u idućem broju Moto Pulsa

 

moto puls