Prvi put predstavljena 1968, danas se legenda vraća u potpuno novom ruhu i usmjerena prema budućnosti. Iako u skladu s tradicijom, Vespa Primavera odlikuje se suvremenom i privlačnom linijom, kojoj se pridružuje upravljivost bez premca. Mala težina i vrhunska ergonomija, čine je savršenom za kretanje s lakoćom kroz gradsko okruženje. I u pogledu sigurnosti Primavera podiže standarde, zahvaljujući vrlo čvrstom čeličnom kućištu, kočnici s diskom od 200 mm, novom prednjem ovjesu i sustavu sigurnosti ABS. cjelokupna linija motora, suvremena i učinkovita, s paletom boja i kombinacija na visokoj razni, nude najbolji mogući izbor za sve potrebe.

LEGENDA POSTAJE 2.0

Vespa Primavera je nastala kao izvorno talijanski proizvod, ali je upravo zahvaljujući njoj Vespa postala svjetski fenomen. Ikona stila i slobode proširila se po cijelom svijetu također i zahvaljujući internetskoj mreži te postala polazišna točka jedinstvenog dizajna za nove generacije.
Danas kao i jučer, Vespa Primavera ostaje legendarno vozilo, pouzdano i lako upravljivo kojemu su detalji i boje savršeno u skladu sa svjetskim trendovima mode, dok je tehnologija usmjerena brizi za okoliš. Savršeno sredstvo za potrebe gradske pokretljivosti u kojoj su pomaci česti i brzi.

ZELENA TEHNOLOGIJA

Tehnologija Vespe Primavera obilježava korak naprijed u odnosu na sadašnje modele “small body” u pogledu kvalitete i sigurnosti: novi prednji ovjes s amortizerom pričvršćenom na bazi, kotači od 11”, nova digitalna instrumentacija s putnim računalom, dnevna svjetla i stražnje svjetlo s LED tehnologijom (na modelima 125 i 150 cc), i cjelokupna linija motora koji poboljšavaju kontrolu potrošnje i smanjuju emisiju štetnih plinova, što čini dobro čak i planeti.

VESPA SETTANTESIMO

Bilo je to 1946 kada je prva Vespa, legendarna 98cc, izašla iz tvornice u Pontederi. Za svoju sedamdesetu obljetnicuPiaggio Grupa odaje počast najomiljenijem skuteru ikad s jednom posebnom verzijom.
Pokretna i brza Vespa Primavera slavi ovu važnu prekretnicu s ekskluzivnim spektrom boja koja svoj temelj ima u novim bojama Plava 70 i Siva 70. Nova je također i personalizacija sjedala u tamno smeđoj boji, koje je obrađeno trakastim, kontrastnim rubovima u bež boji i s logotipom Vespa Settantesimo.
Dizajn karakteriziraju posebne grafike na bočnim stranama i identifikacijska pločica na vratima prednjeg pretinca za prtljagu, dok su naplatci lakirani specifičnom bojom posebno razvijene serije. 
Posebna serija Vespa Settantesimo nudi također i novu torbu za prtljagu koja je usklađena sa sjedalom, i može se postaviti na preklopni, stražnji nosač prtljage koji spada u standardnu opremu serije na svim modelima ove posebne linije. 

POSEBNA SERIJA TOURING

Posebna serija Touring namiguje tisućama opremljenih Vespi koje su prelazile ulice svijeta vozeći uokolo cijele generacije.
Završna obrada zamišljena je kako bi obogatila kruto i kompaktno kućište Vespe: kromirani nosači prtljage u standardnoj opremi, postavljeni i na prednjoj i na stražnjoj strani, značajno povećavaju kapacitet nosivosti vozila, dok zaobljeno i prozirno vjetrobransko staklo, zaokružuje izgled Vespe te podiže razinu zaštite. 
Sjedalo, napravljeno od najmodernijih materijala, još više ističe eleganciju Vespe, ali čimbenik koji daje još veći značaj klasičnom stilu legende i koji poboljšava kompaktnost, je obojanost bočnih plastika koje obavijaju donji dio vozila, bojom samoga kućišta.
Vespa Touring ima ugrađen bočni oslonac, najbolje rješenje za parkiranje, lako je prepoznatljiv zahvaljujući natpisu “Touring” koji se ističe na masci vozila.