Osjetite Forzu: Honda objavljuje veći, brži i tehnološki jači asortiman skutera 

Honda je izbacila napadački tim za 2021. godinu u klasi skutera malih, srednjih i velikih kapaciteta, jer je paleta Forza radikalno preuređena.

Na vrhu je Forza 750 koja zamjenjuje Integru. Forza 750 koristi Euro5 verziju glatkog i čvrstog dvocilindričnog motora NC750 i sada razvija zdravih 58 KS, više od Integrinih 54.

Superkuter novog izgleda potpuno je preuređen s naglaskom na vožnju gradskim središtima, zadržavajući pritom sposobnost prelaska velike udaljenosti u udobnosti. Postoji i verzija prilagođena licenci A2.

honda forza750

Forza 750 koristi Hondin DCT (bez kvačila) mjenjača, koji glatko i neometano ubrzava, iako postoji mogućnost korištenja mjenjača u obliku ručice na lijevoj upravljačkoj ploči. Honda je u Europi prodala više od 140.000 DCT strojeva otkako se prvi put pojavila 2010. godine.

Tu je i pojačana Forza 350, koja zamjenjuje 300. Sa 30 kubika i 4 KS više, ima najveću brzinu od 85 km / h. Uz mnoštvo kozmetičkih nadogradnji, električni zaslon omogućuje dodatnih 40 mm kod putovanja.

Forza 125 dobiva preobrazbu, kao i isti dodatni hod zaslona od 40 mm i novi USB punjač. Svi skuteri imaju Hondin sustav kontrole proklizavanja HSTC.

honda forza750

2021 Honda Forza 750 detaljno

Novi skuter 750 upotrebljavat će prigušnicu pomoću žice, što omogućuje tri zadana načina vožnje; kiša, standard i sport. Tu je i četvrti prilagodljivi način vožnje, nazvan Sport.

Honda je također opremljena trostupanjskom kontrolom proklizavanja, a DCT prilagođava promjene stupnja prijenosa ovisno o tome u kojem ste načinu vožnje.

Forza 750 ciljat će na segment sportskih skutera, puno veće tržište u Europi, a to potkrepljuje cjevastim čeličnim okvirom, aluminijskim zamahom, vilicama od 41 mm USD i četvero-klipnim čeljustima s radijalnim nosačem.

Paljenje, zaključavanje, poklopac rezervoara za gorivo i otvaranje sjedala nemaju ključeve, a TFT zaslon je u potpunosti kompatibilan s pametnim telefonom i glasovnim upravljanjem (s desnom slušalicom). Dobivate i indikatore samoponištavanja koji nadziru razliku između brzina kotača kako bi utvrdili jeste li dovršili svoj manevar.

2021 Honda Forza 350 detaljno

honda forza350

Honda je naporno radila kako bi napravila Forzu 350. Rad na unutrašnjim dijelovima motora uključuje 10% lakšu radilicu, veća kućišta leptira za gas (36 mm od 34 mm), ulazne ventile većeg promjera (28 mm od 27 mm), novi mlaz ulja za klip, revidirani usisni i ispušni otvori, novi endcan i hidrauličko podešavanje lanca bregastog ventila i pumpa za čišćenje kako bi se smanjilo unutarnje trenje.

Sve to, kažu u Hondi, dodaje veću snagu bez veće težine, poboljšanu učinkovitost i poboljšanje od 0,7 sekundi na više od 200 metara, što bi trebalo biti primjetno u vožnji između semafora u središtu grada.

 Treći najavni videozapis potvrđuje da Maxi skuter Honda Forza 750 dolazi 14. listopada

Preuzeto sa: portala MCN